Punca Keganasan Puak Pakatan Didedahkan


NIBONG TEBAL, 24 April (Bernama) -- Seorang petugas keselamatan cedera di kaki kanan akibat terkena bahan letupan ketika majlis ceramah perdana anjuran Barisan Nasional (BN) berlangsung di pekarangan Bilik Gerakan BN Nibong Tebal di sini Selasa malam
Timbalan Ketua Polis negeri Datuk Abdul Rahim Jaafar berkata mangsa berusia 30-an itu dikejar ke Hospital Sungai Bakap untuk rawatan lanjut dan keadaannya dilapor stabil.
Beliau berkata polis sedang menyiasat punca sebenar kejadian yang berlaku pada 10.15 malam itu, dan tidak menolak kemungkinan ia perbuatan khianat.
Puak2 pakatan nie doh mule main ganas. Sebelum nie puak2 deme nie main kasar dan ganas masa Bersih dulu. Leni, bawak keganasan hok puak2 pakatan amal ke PRU 13 plok.

Video nie dipercayai menjadi punca keganasan bermulanya tektik keji dan ganas oleh puak pakatan terhadap BN yang terdedak nak menjatuhkan BN. Kita percaya video ini mengajak mereka menggunakan keganasan untuk merampas negara ini.


Mane pergi demokrasi yang mereka laungkan sebelum ini?
Keganasan dah makin membiak dalam amalan pakatan sepanjang PRU selepas penyokong BN dibelasah hingga cedera parah oleh puak PAS di Dungun.

Macam nie ke rakyat nak pilih pakatan yg bawak 'panji' keganasan dalam perjuangan mereka. Kalau dah takut kalah pun, keganasan bukan amalan rakyat Malaysia.

Rakyat Malaysia khususnya Kemaman tolak keganasan, mereka nak melihat keamanan terus kekal di Malaysia. Kite kena ingat, Kerajaan BN telah jadikan Malaysia negara paling selamat di Asia Tenggara. Kalu nk keamanan nie kekal, hanya BN hok mampu buat.

Kalu kite LOVE KEMAMAN, kita pakat undi BN.
InsyaAllah ~~

0 comments:

Post a Comment